close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הצופים בנו את הסביבון הגדול בעולם

מערכת שורשכה כסליו, תשעה17/12/2014

חניכי תנועת הצופים בשיתוף עם עיריית ר"ג בנו את הסביבון הגדול בעולם, המתנשא לגובה של 6 מטרים ושובר את שיאו של הסביבון הקודם שהתנשא לגובה 5.5 מטר

תגיות:
הסביבון הגדול בעולם ברמת גן
בימים אלו נחשף לראשונה בכיכר רמב"ם (ארודע) הסביבון הגדול ביותר בעולם באורך של 6 מטרים שתוכנן ונבנה על-ידי חניכי תנועת 'הצופים' בשיתוף עם עיריית רמת-גן. הסביבון נבנה על-ידי קרוב ל-100 חניכי התנועה במהלך החודש האחרון והוא עשוי מחומרים ירוקים וממוחזרים במטרה למנוע פגיעה באיכות הסביבה במהלך הפעילות. 
אירוע חשיפת הסביבון נערך בנוכחות כ-3,000 חניכים שהגיעו לכיכר הרמב"ם מ-4 מסלולים שונים במסגרת מצעד הלפידים המסורתי של התנועה.
באירוע נכח גם רבה הראשי של ר"ג שמבצע במקום את טקס הדלקת נרות החנוכה לעיני אלפי החניכים ותושבי העיר. 

הפעילות החלה ביוזמה משותפת של עיריית ר"ג ומועצת החניכים של הנהגת ר"ג מתנועת הצופים שהחליטו לקיים הפעילות בסימן 'נוער מוביל ומנהיגות צעירה'. על-מנת למנף את היוזמה פנו חניכי התנועה לתושבי העיר ר"ג בבקשה לקבל הצעות לבניית מודל הסביבון, ומתוך עשרות רבות של רעיונות נבחר הדגם שנחשף ברגעים אלה (ג') בכיכר הרמב"ם.

הדגם של הסביבון מתנשא לאורך 6 מטרים והוא שובר את שיאו של הסביבון הקודם, המתנשא לגובה של 5.5 מטרים בלבד. בנוסף לכך, הסביבון תוכנן ועוצב כך שיהיה ניתן אף לסובב אותו במעמד הטקס.

 

גל בן שימול, מזכ"ל תנועת הצופים ציין כי " שבירת השיא קרמה עור וגידים תודות ליוזמה ולמנהיגות שלקחו על עצמם כ-100 חניכי התנועה שלא האמינו במילים 'בלתי-אפשרי'. עקרונות המנהיגות הצעירה הן מעקרונות היסוד הבולטים שעליו מחונכים וגדלים חניכי התנועה בכל הגילאים. בטוחני כי הסביבון הגדול בעולם ישרת את מטרתו ויעלה חיוך גדול על פניהם של מאות אלפי ישראלים שיגיעו לראותו במו עיניהם"
הוסף תגובה
הסביבון הגדול בעולם ברמת גן
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה